• تاریخ : ۴ام اسفند ۱۳۹۶
  • موضوع : آرنا

به همراهان همیشگی سایت آن رد خوش آمد میگیم. برای شما دوستان مطلبی آماده کردیم با عنوان four حرکت بی مانند برای بزرگ کردن سینه و بازو که امیدواریم از خواندن اون لذت ببرید.

 

یکی از بهترین شیوه های برای گسترش حجم و بزرگ کردن سینه و بازو، ایزوله کردن عضلات این فضاهای بدن هست. اضولا دو نوع هستند: حرکات ایزوله و حرکات ترکیبی. در حرکات ایزوله یک اندام از بدن به روش متمرکز در حرکت درگیر خواهد شد. حرکات ترکیبی چندین اندام از بدن را مورد هدف قرار می دهند، و برای تقویت عضلات بدن مفید هستند. تجربه و علم نمایش داده هست که حرکات ایزوله برای حجم سازی مفید تر هستند،‌با اینحال این بدین معنی نیست که دیگر تمرینات بدنسازی بی فایده اند. هر یک از four حرکت پایین نقش به سزایی در تقویت و به مرور لحظه گسترش حجم عضلات بازو و سینه شما ایفا می کنند. 

۱. شنای انفجاری

شیوه انجام: ابتدا دست های خود را دقیقا پایین شانه ها بر روی زمین تکیه دهید، کمر خود را صاف نگه دارید و با منقبض کردن تمامی عضلات پشت بدن، بدن را در یک خط مستقیم قرار دهید. سپس بدن را تا نزدیک یک اینچ به زمین پایین بیاورید، سپس با سرعت و قدرت زیاد به روش انفجاری بالا بروید، و دستان خود را بطور کلی کشیده نگه دارید. این حرکت مشابه شنای سوئدی هست، با اینحال انفجاری بودن در زمان بالارفتن این تمرین را متمایز می کند.

این تمرین چه فایده ای دارد؟
این حرکت عضلات فراوانی در بالاتنه بدن را درگیر می کند. اصولا شنا رفتن یک ورزش برای کل بدن هست. تقویت عضلات سینه، پشت بازو و مفاصل شانه از اصلی ترین خصوصیت های این حرکت هست.


۲. بالا آوردن پهلویی

شیوه انجام: پاها را هم عرض شانه ها باز کرده و بایستید. دو دمبل در دستان خود نگه دارید. به ارامی دمبل ها را به طرفین بدن تا شانه ها بالا بیاورید. کمی صبر کرده، سپس به آرامی دمبل ها را پایین آورده و کنار بدن نگه دارید. در این حرکت سرعت اهمیتی ندارد، سعی کنید تنش خوبی در عضلات بوجود بیاورید. به این نکته توجه کنید که دمبل ها را بالاتر از شانه ها نبرید.

این حرکت چه فایده ای دارد؟
این بهترین تمرین برای عضلات پشت بازو، کنار سینه و شانه ها هست. عضلات سینه به سه عضله دلتایی تقسیم خواهد شد. بالا آوردن دمبل ها به روش پهلویی دلیل ایزوله شدن عضله دلتایی میانی سینه خواهد شد. این تمرین برای تولید فرم V شکل بدن نقش مهمی ایفا می کند.


three. کرلینگ دوسربازو


شیوه انجام: دمبل ها را در اختیار گرفته، و بالاتنه خود را ثابت نگه دارید. دمبل ها را به طف شانه ها بچرخانید و بالا بیاورید. بر روی ثابت ماندن آرنج ها تمرکز داشته باشید – چراکه تنها و تنها قسمت ساعد دست باید حرکت کند. در بالاترین نقطه حرکت، عضلات جلوبازوی خود را منقبض کنید، سپس آن را به ارامی پایین آورده و حرکت را مجددا تکرار کنید.

این تمرین چه فایده ای دارد؟
این تمرین تمرکز بالایی بر عضلات جلو بازو یا دو سر بازو دارد، و به گسترش حجم و برآمدی آنها کمک می کند. اگر بر ثابت نگه داشتن بالاتنه تمرکز داشته باشید، عضه جلوبازو بیشترین افزایش ممکن را تجربه خواهد نمود.


four. پرس خوابیده دمبل


شیوه انجام: به پشت بر روی زمین دارز بکشید و دمبل ها را در اختیار نگه دارید. آرنج ها را خم کرده و دمبل ها را بالای بدن نگه دارید. سپس، دمبل ها را با زاویه ای ۴۵ درجه بالا ببرید، و قبل از رسیدن به بالاترین نقطه حرکت دستان خود را صاف کنید. در آخر، دمبل ها را با همان زاویه پایین بیاورید.

این حرکت چه فایده ای دارد؟
با محدود کردن بازه حرکت در پرس دمبل، عضلات سینه ایزوله شده و سایز آنها گسترش پیدا می کنند. در زمان این تمرین تمزکز خوبی بر دمبل ها داشته باشید و از کشش بسیار شانه ها جلوگیری کنید.

 گروه ورزشی

ممکن هست نوشته four حرکت بی مانند برای بزرگ کردن سینه و بازو مورد استفاده دوستان شما هم قرار بگیرد. پس با استفاده از ابزارهای سایت اون رو برای دوستان خود به اشتراک بذارید. نوشته های مشابه زیر رو هم که از دسته بندی لاغری و تناسب اندام انتخاب شده به شما پیشنهاد میکنیم.

نوشته four حرکت بی مانند برای بزرگ کردن سینه و بازو اولین بار در خبرهای تازه| خبرهای خواندنی روز. پدیدار شد.

اشتراک در شبکه اجتماعی

گوگل پلاس فیسبوک تویتر لینکدین دیگ کلوب فیسنما